Den 28 april 2013.

 


 

Månadens sista söndag innebar en massa trevligheter, vid sidan av ett dagsbesök i Götala – Skara, hann jag även se på kurorten Mösseberg och ha en mat- och bioafton med min sambo. Dock berör den här bloggen om min vardag i Götala, där jag idag iordningställde fredagens inköp och gjorde tre rum lite mer beboeliga, även om jag är medveten att en hel del återstår. Dock börjar torpet Viljet te sig som ett fullgott fritidshem. Jag arbetade även lite smått i trädgården, ska i samband med nästkommande besök ta med mig en räfsa från torpet Stora Vadet, för med en kratta arbetar man dåligt för att få bort fjolårslöv från björkarna på tomten. I Skara besökte jag domkyrkan och åt en söndagslunch på stationsrestaurangen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0